четвъртък, 11 август 2011 г.

Санкции за липсваща инфраструктура

София, 10 август /Свилен Кръстев, БТА/
http://www.sofia.bta.bg/index.php?page=1&id=1192
Чудесна инициатива на кмета по един проблем, който отдавна чака разумно решение.


Не така стои въпросът с изоставени остатъци от телефонна инфраструктура.



Преди месец, бързайки в жегата по бул "Витоша",
се спънах и паднах жестоко.
Имам чувството, че от внезапното падане в движение с висока скорост загубих за секунда съзнание. Бях стресната, главата ми кънтеше, левият ми крак, поел удара, бе охлузен, лежах размазана в целия си ръст на тротоара.
















Любезни граждани ми помогнаха да се надигна,
да преодолея изненадата и унизителното положение, в което се озовах.


Малко след това главата ме зацепи силно, а натъртеното ми коляно се поду и продължава да ме мъчи повече от месец.



Бях се спънала в останали да стърчат болтове от демонтиран уличен телефонен апарат.


На това място (бул "Витоша" (№№ 27-29) има три групи изоставени болтове от "сините" и "оранжевите" стойки за улични телефони - вече няколко години, според работещите в близките магазини.

Дали фирмите, които са ги инсталирали, още съществуват не знам, но все някой трябва да е техен приемник, а друг да е отговорен за добрата поддръжка на тротоарите в столицата.


Самата аз, минавайки често оттам, съм виждала да се спъват и други хора.
Същия ден след инцидента се обадих на горещия телефон на Столичната община.
Получих уверение, че случаят ще бъде проверен час по-скоро. Оттогава мина месец.
Болтовете си стоят.
В съседство събира ръжда и част от металната конструкция за тротоарния сенник на вече закрита пицария.

Питам се колко още хора трябва да се пребият, за да бъдат премахнати.





Ще спестя изказванията на минувачите и работещите наоколо ...





































Толкова е просто да се отрежат болтовете.
Ето как го правят и в най-затънтените места във Франция:

Няма коментари: